Tuesday, July 24, 2018

BAGAIMANA PENGGUNAAN ESSENTIAL OIL YOUNG LIVING?

2 cara untuk menggunakan Essential Oils Young Living.

1. Topical/Sapuan - kat mana nak sapu?
    - tempat yang berkenaan. contohnya sakit perut, sapu kat perut. sakit kaki sapu kat kaki. tetapi              untuk kanak-kanak kita selalu suggest sapu di tapak kaki, back spine. dan jika EO kategori hot            oil contohnya Lemon, kita kena dilute dengan carrier oil (V-6 Vegetable Oil). selain dari itu boleh        juga sapu di belakang tengkuk, belakang telinga & lymph node area.

    - Teknik yang paling bagus digunakan untuk sapuan ialah Vita-Flex. Ini adalah teknik yang                    memaksimumkan lagi keberkesana EOYL.





 




2. Inhale - Diffuser Young Living
    - kenapa kita kena guna diffuser Young Living jika anda sudah ada essential oil Young Living?              kerana EOYL sangat potent, ianya boleh menembus kulit kita melalui lemak-lemak maknanya           kalau diffuser yang menggunakan plastic biasa, EOYL boleh tembus dan ini akan menyebabkan         anda mendapat bauan yang beserta dengan toksin dari plastic itu. Diffuser EOYL direkacipta               menggunakan material yang mampu menahan dari dikikis oleh EOYL.






No comments:

Post a Comment